Treningi dla kulturystów – zobacz, jakich błędów nie popełniać

Kiedy zima przemija i rozpoczynają się pierwsze wiosenne dni, wielu z nas przypomina sobie o tym, iż należy zadbać o sylwetkę, by w sezonie wakacyjnym ładnie prezentować się w stroju kąpielowym. Takie myślenie nie jest obce ani paniom, ani mężczyznom, a na siłowni przeważnie popełniamy wszyscy identyczne błędy.


Najczęstszymi błędami na siłowni są te, które być może nie są wynikiem naszej niewiedzy, lecz raczej z niecierpliwości oraz chęci szybkiego otrzymania dobrych efektów. Z tego powodu warto czytać ostrzeżenia przed błędami na siłowni. Prawdą jest jednak, że nie da się wyrzeźbić pięknej, wysportowanej sylwetki w ciągu zaledwie kilku tygodni. Aby proporcja mięśni do wagi ciała była prawidłowa, potrzebne są lata regularnych treningów oraz mądra dieta. Najczęściej zabieramy się za trening kulturystyczny, bez dobrego przygotowania teoretycznego. Przez to wydaje nam się, iż głodówka oraz nadmierny wysiłek każdego dnia, dadzą rezultaty, na które czekamy.

ćwiczenia na przyrządach na siłowni
Napisał: JBLM MWR
Na podstawie: http://www.flickr.com
W rzeczywistości osoby ze zbyt małą wagą, muszą w pierwszej kolejności uzyskać tak zwaną masę, a dopiero na dalszym etapie wyrabiać mięśnie, natomiast jeżeli czyimś problemem jest nadmierna ilość tkanki tłuszczowej, to nie pomogą żadne spalacze tłuszczu, jeżeli nie zmienimy nawyków żywieniowych oraz nie wprowadzimy trwale do swojej codzienności aktywności fizycznej. Przedtem przeczytaj poradnik dotyczący spalaczy tluszczu


Z reguły błędny wynikają z braku wiedzy, czasem jednak błędy na siłowni są rezultatem naszego mylnego przekonania, że jesteśmy najmądrzejsi. Trening kulturystyczny spisany z internetu nigdy nie będzie dla nas optymalny, ponieważ każdy człowiek ma inną sylwetkę, inne możliwości fizyczne, odmienną kondycję oraz inny tryb życia. Jedyna zasada, która łączy wszystkich przyszłych i obecnych kulturystów to to, że zbilansowana dieta jest przepustką do sukcesu. Nawet doskonały, najbardziej angażujący trening nie przyniesie efektów, jeśli odżywiamy się zupełnie przypadkowo. Czasami wydaje nam się, że suplementy dla sportowców załatwią sprawę, jednak spalacze tłuszczu, albo odżywki dla kulturystów są dedykowane doświadczonym zawodnikom. W pierwszych miesiącach treningów suplementacja nie jest konieczna.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-04-09 15:38:29
Tagi: dieta, siłownia, kondycja, sylwetka, waga, tłuszcz